wtorek, 4 lipca 2017

Co zrobić, gdy wakacje cię zanudzają?

Wakacje trwają już od ponad tygodnia, ale wcale nie czuję tego klimatu. Przez ostatnie dni – bynajmniej u mnie – pogoda była raczej kiepska i po wyjrzeniu za okno trudno jest powiedzieć, że to naprawdę wakacje. Od zawsze mnie zastanawia, dlaczego jest tak, że końcówka maja i czerwiec są tak gorące, że wielkim trudem jest wysiedzieć siedem/osiem godzin w szkole, a kiedy wreszcie przychodzi upragniony koniec roku, pogoda nagle się psuje? Liczę na to, że kolejne tygodnie trochę się zmienią, zwłaszcza, że u mnie już dziś na niebie gości słoneczko. Ale dalej nie przedłużając, co zrobić, jeśli wakacje nas zanudzają?

Sama mam tak od paru dni, kiedy nie mogę ich spędzać zgodnie z moim planem – a mianowicie leniuchowaniem na plaży. Ale to przecież nie jest koniec świata! Zdradzę Wam teraz, że kiedyś, dawno, dawno temu (no dobrze – chyba dwa lata temu) zakładałam swojego pierwszego bloga i chyba dość szybko go usunęłam, ale pamiętam, że był tam właśnie post o tym temacie. Spróbuję go teraz troszeczkę odtworzyć – tak więc, co można robić w wakacje?

1. Po pierwsze i moje ulubione – wylegiwać się na plaży, nad jeziorem albo pływać na basenie. W moim przypadku trochę nieudany punkt, ale gdy tylko pogoda się poprawi sama wskoczę w strój kąpielowy i pobiegnę nad jeziorko.

2. Można zrobić piknik – co prawda, w większości przypadków to również wymaga dobrej pogody, no ale przecież całe wakacje nie będzie padać. Także, szykujcie owoce, kanapki i słodkie przekąski, no i oczywiście znajdźcie miejsce idealne na owy piknik. Tutaj chyba mają łatwiej ci, co mieszkają na wsi, no ale chyba w mieście też by się coś znalazło ;)

3.  Pobawić się w challenge – pamiętam, że był to jeden z moich planów, na któreś z poprzednich wakacji. Cóż, myślę, że w dobie tylu filmików na Youtubie z challengami może być to fajna propozycja :) 

4. Wyjść na dwór – weźcie rowery, rolki, deskorolki albo po prostu buty i pójdźcie na spacer.

5. Pokombinujcie coś z wyglądem – propozycja nie tylko dla dziewczyn, bo i chłopacy na wakacje farbują włosy. Ja sama mam w planach zrobić sobie fioletowe końcówki, próbowałam już z L'oreal colorista, ale efekt był raczej mierny. Teraz chcę spróbować z płukanką od Cameleo, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziewczyny! Pobawcie się trochę włosami, makijażem i stylem. A może odkryjecie coś dla siebie ;) 

6. Jeśli masz taką możliwość – wyjedź gdzieś! Mój wyjazd jest przewidywany dopiero na sierpień, ale może i w lipcu trafi się coś spontanicznego. Osobiście kocham podróże i uwielbiam wyjeżdżać, także, jeśli możecie, śmiało jedźcie i zwiedzajcie! 

7. Weź/kup/pożycz/ukradnij namiot i skorzystaj z niego! Noc pod namiotem to świetne przeżycie i zabawa, także zachęcam! 

8. Zrób zdjęcia na Instagrama! Która dziewczyna nie kocha selfie? Weź aparat albo telefon, rozejrzyj się po okolicy i znajdź jakieś fajne tło. Dobierz odpowiedni strój, fryzurę, makijaż i przybierz dobrą pozę oraz minę. Warto pokazać w internecie, że dobrze się bawisz! Przy okazji zapraszam na mojego Instagrama – KLIK!  

9. Wejdź do kuchni! Spróbuj przygotować jakieś zdrowe albo mniej zdrowe przekąski. W internecie jest masa przepisów na to, co fajnego można przygotować zwłaszcza latem. Jakieś orzeźwiające napoje, mrożona kawa, koktajle, czy też lody domowej roboty. To ostatnie szczególnie polecam.

10.  Rozwijaj pasje, czyli coś, o czym trąbię chyba w każdym moim poście, a jak na razie to dużo ich nie ma. No ale cóż, jest to coś, czym głównie zapycham swój czas. Przy brzydkiej pogodzie siedzę w domu i staram się planować posty, robię zdjęcia, piszę opowiadania, głównie na Wattpada (zapraszam wszystkich wattpadowiczów!). Jeżeli macie jakieś fajne hobby, oddajcie się jemu! 

11. Idź do pracy. Wiele uczniów traktuje czas letni jako okazję do zarobku i dobrze. Zawsze lepiej mieć niż nie mieć. 

12. Wyjdź z przyjaciółmi. Zróbcie grilla, małą imprezę albo pójdzie na spacer, czy na kebsa. W kupie raźniej! 

13. Weź się za oglądanie seriali! Moja ostatnia miłość, o której w dalekiej przyszłości prawdopodobnie zrobię post. Ostatnio próbuję oglądać dość sporo seriali i mogę Wam polecić Jane The Virgin, The Crown, Serię Niefortunnych Zdarzeń, Trzynaście Powodów oraz Gotham

14. Pójdź do kina! Sprawdź repertuar w kinie najbliżej ciebie albo i dalej, jeśli wolisz, z pewnością znajdziesz coś dla siebie. U mnie chyba niedługo będzie Mumia, także myślę, że sama skorzystam z tego punktu. 

15. Pospędzaj czas z rodziną – bo czemu by nie?

16. Załóż bloga – czyli coś, co zrobiłam ja. No, ale myślę, że mało aktualne bo większość czytających to osób pewnie już ma swojego bloga, no chyba że się mylę, hmm? 

17.  Przeczytaj książkę! Spodziewam się, że nie każdemu się chce, ale pewnie znajdą się tutaj jacyś książkoholicy. Poszukajcie coś we własnych zbiorach albo pójdźcie do biblioteki. Ja teraz czytam Fak Maj Lajf Marcina Kąckiego, a wy z pewnością znajdziecie coś dla siebie.

18. Posprzątaj w domu! Nie mam tutaj na myśli tylko ścierania kurzy, czy mycia podłóg, bo przecież to musimy robić przez cały rok, ale poprzeglądajcie szafy, czy czegoś nie musimy się pozbyć albo znajdźcie coś, co można przerobić i przejdźcie do punktu dziewiętnastego ;)

19. Poprzerabiaj stare ubrania! Albo nie tylko ubrania, co będziesz się ograniczać. Załatw sobie naszywki – szczególnie te z różami są śliczne – znajdź jakąś starą kurtkę/spodnie/bluzkę/buty/cokolwiek i nadaj temu czemuś nowe życie! 

20. Pooglądaj bajki z dzieciństwa. Kto nie kocha Nemo, Shreka, czy też Meridy Walecznej, hę? 

21. Podszkol się w języku obcym! Jest chyba z dziesięć języków, którymi chciałabym się posługiwać, ale na razie wciąż szlifuję angielski i chyba już mi dobrze idzie. Wam polecam powiązanie z punktem trzynastym, mianowicie pooglądajcie sobie seriale w innym języku. Fajną opcją są też aplikacje na telefon. 

22. Zrób coś szalonego! Wskocz do jeziora/basenu w ubraniach, biegaj w deszczu, zrób wielką imprezę albo idź się kąpać nago! No ciekawe, jakim jesteś hardcorem ;)

23.  Idź spać. W końcu czasem odpoczynek każdemu się przyda.

24. Zrób sobie jeden dzień totalnego leniuchowania. Nie wychodź z domu, cały dzień spędź w łóżku z pizzą, popcornem i filmem tudzież serialem w telewizji. No raz można.

25. Stwórz własną listę "Co będę robić w wakacje". Powodzenia! 

 W końcu dorzucę Wam też troszeczkę zdjęć, które były robione wczoraj. Splotek punktów cztery, osiem i dwanaście. Mam nadzieję, że post Wam się podobał, dajcie znać w komentarzach, jakie są Wasze sposoby na udane wakacje ;) 




32 komentarze:

  1. Super propozycje! :D Aby wakacje były udane trzeba robić to co się lubi oraz spędzić je razem z ludźmi,w których towarzystwie czujemy się dobrze, czasem też warto pobyć trochę samemu i przemyśleć parę spraw. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, z kilku na pewno skorzystam! Nad jeziorko bym z miłą chęcią pojechała! :D

    xxPozdrawiam, obserwuję :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia w tym zbożu <3 Dzięki temu, że teraz mamy tyle wolnego czasu, wreszcie mogę dużo czytać, haha. Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo wiele, ciekawych pomysłów napisałas :)
    Chciałabym przenocować w namiocie tylko trzeba ogarnąć namiot i miejsce do rozłożenia haha

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam wrażenie, że mam masę rzeczy na wakacje, ale tylko na ich początek, dlatego ten post to taki trochę strzał w dziesiątkę dla mnie. :D No i trzymajmy kciuki za to, żeby ta pogoda faktycznie poprawiła się. Książka, serial, kino - to zdecydowanie coś dla mnie. :) Chociaż opcja z piknikiem też mnie zaczęła zastanawiać! Trzymaj się i udanych wakacji :D The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nie mam problemu z wakacyjną nudą - znalazłam pracę, przez co wolne mam tylko weekendy. I je przynajmniej staram się wykorzystywać jak najlepiej tylko mogę :)

    https://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne porady, przydadzą mi się bo nie mam co robić zbytnio :)
    obserwuje i pozdrawiam :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pogoda też niestety kiepska :/
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście nie mam problemu z nudą w wakacje, ale rady są świetne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także czasami mam problem z nudą w wakacje! Mysle ze ten post bardzo mi poógł! świetne zdjeica ;*
    ====
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post :)
    If you want you can follow my blog, I will return back.

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę wiele fajnych pomysłów, myślę że dzięki nim nikt kto tu zajrzy nie będzie się nudził w te wakacje :D sama chyba wykonam większość tych propozycji :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi przy dwójce maluchów nigdy się nie nudzi heh :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się chce to znajdzie się pomysł na nudę! Całe szczęście, że wakacje dopiero się rozkręcają i wszystko się może zdarzyć, że na nudę nawet nie będzie czasu!
    Pozdrawiam
    http://balansfotografii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w wakacje stawiam na pracę i naukę języków :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny post! Miłych wakacji kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły,na pewno wykorzystam :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne punkty i pomysł na to, co można robić. Oczywiście do tych wszystkich punktów można dodać książki i będzie idealnie. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdy mi się nudzi czytam książki, oglądam seriale, śpiewam, uczę się niemieckiego itp. Jest wiele zajęć :)

    Pozdrawiam + fajne zdjęcia!

    https://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysły, ja jak się nudzę, to czytam książkę albo oglądam seriale, urocze zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna lista :)
    Ważne, aby wakacje wykorzystać jak najlepiej.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama pracuję i wiem, że to najlepszy sposób na spędzenie wakacji a także mega spodobało mi się podszkolenie w języku obcym. Pomyślę o tym :D
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Robiłam u siebie na blogu podobną listę, tyle, że rok temu. :D Fajne pomysły, na pewno skorzystam.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z listy nie skorzystam. Myślę, że stety w tym przypadku. Jeszcze przed rozpoczęciem wakacji zrobiłam napisałam własną listę, tylko dla siebie, i regularnie odhaczam kolejne punkty. Zajmuję się, m.im. sprzedawaniem ubrań, które nadal wyglądają świetnie, ale już w nich nie chodzę (na marginesie https://www.vinted.pl/members/651441-milliondollargirl), nadrabiam nieprzeczytane lektury szkolne (klasa maturalna od września powita mnie z otwartymi ramionami), codziennie ran biegam, pomagam mojemu psu zrzucić kilka kilo ;), odkrywam nowe miejsca w moim mieście, spotykam się z ludźmi, z którymi nie mam czasu spotkać się w roku szkolnym, oglądam nowe seriale w angielskiej wersji językowej (przyjemne z pożytecznym), poświęcam więcej czasu na rozwój bloga, urządzam domowe spa z maseczkami i masażem dla mnie i dla mamy, uczę się gotować nowych dań wegetariańskich, OGRANICZAM media społecznościowe, a jutro wyjeżdżam na upragniony wakazyjny wyjazd. Więc jeśli zainspiruje Cię coś z mojej listy, niech stanie się to częścią również Twoich wakacji. A Tobie dziękuję za udostępnienie pięknych zdjęć. Uwielbiam ten klimat!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać najważniejsze... Miałam również zamiar zgłosić się na wolontariat do pobliskiego schroniska dla bezdomnych zwierząt, niestety, muszę poczekać do września, bo dopiero wtedy odbędzie się rekrutacja.

      Pozdrawiam jeszcze raz!
      MADEMOISELLE BLOG

      Usuń
  26. A mnie tam wakacje nigdy nie zanudzają. Dla mnie wymarzone wakacje to wakacje z dobrą książką :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielki Post. Powinieneś robić to, co chcesz w wakacje. Zawsze podróżuję do pięknego miejsca wakacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kradzież namiotu ? Czemu nie :D haha super pomysły :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega pomysły! Na pewno coś wykorzystam :) Miłego odpoczynku!
    Zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega przydatne pomysły!
    Pozdrawiam serdecznie Kochana ;*
    Obs? angelikanowakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Back to school - LOOKBOOK

Hejka moi kochani! A więc tak, dziś przychodzę do Was z kolejnym postem i tak, jest to znowu lookbook, których co prawda nie miałam w plani...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia