piątek, 23 czerwca 2017

Wakacji czas start!


Chyba każdy dzisiejszy dzień spędził z uśmiechem na twarzy i nie ma się co dziwić – w końcu rozpoczęły się wakacje! Dla mnie był to chyba pierwszy rok, w którym tak mocno marzyłam o wakacjach. Zawsze jakoś pragnęłam ich nadejścia, ale nigdy z taką siłą, jak przez ostatnie dziesięć miesięcy. 

Teraz, kiedy wreszcie nadszedł ten upragniony czas, czuję się zdecydowanie lepiej. Jak zawsze mam nadzieję, że najbliższe dwa miesiące będą czymś magicznym i że spędzę je tak, abym po prostu była z nich zadowolona. Nie mam żadnych szczególnych planów, poza jednym – chcę poświęcić cały czas, którego brakowało mi w roku szkolnym, na rozwijanie pasji. Chcę pisać, blogować, fotografować. Ostatnio zainteresowało mnie scenariopisarstwo i kończę właśnie jedną z książek na ten temat, a więc mam nadzieję, że i tym uda mi się zająć.

No i chyba jak każdy – chcę po prostu odpocząć. Spędzał całe wieczory nad jeziorem, poza domem, z przyjaciółmi, czy na zwyczajnym leniuchowaniu, które przydaje się każdemu z nas. Naładować akumulatory. Gdzieś pojechać, coś zobaczyć, poznać nowych ludzi. No i przygotować się mentalnie na nową szkołę, która czeka mnie już od września.

Życzę wszystkim udanych wakacji :D A jakie są Wasze plany na te dwa miesiące?

Dziś post krótki – chyba dopiero wdrażam się w blogowanie. W następnych postaram się, aby były one zdecydowanie dłuższe i aby przede wszystkim pojawiły się również zdjęcia, których w tym tutaj zabrakło. A więc czekajcie na więcej! 




28 komentarzy:

  1. Życzę udanych wakacji :)
    Moje plany na wakacje są bardzo spontaniczne, jak to się mówi wszystko wyjdzie w praniu :D
    Dodałam na Snapie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :) Może to być fajne zajęcie na wakacje i akurat wdrożysz się na tyle, że Ci się spodoba :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Cóż, moje plany... Przyjeżdża chłopak, a potem nad morze. :D Trzymam kciuki, powodzenia w prowadzeniu bloga! <3
    http://healthycamomile.blogspot.com/2017/06/metabolizm.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, życzę udanych wakacji :D

      Usuń
  4. Udanych wakacji i spełninych planów! powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie ^^ OBserwuje :D
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również obserwuję :D

      Usuń
  5. Oby każdy z planów został zrealizowany przez Ciebie ! :D udanych wakacji !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, wakacje. Ten rok minął mi zdecydowanie zbyt szybko, teraz wszystko będzie kręcić się wokół matury, która już za dwa lata. Udanych wakacji!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam ;) U mnie matura dopiero za trzy lata ;P

      Usuń
  7. Udanych wakacji :))
    Rozwijaj się, twórz - rób to co kochasz :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  9. To były chyba najbardziej wyczekiwane przeze mnie wakacje, myślałam, że się nie doczołgam do zakończenia roku :P
    W związku z wolnym powróciłam na bloga (zresztą z serią wakacyjnych postów), co daje mi niezwykłą radość!
    Obserwuję Cię i czekam na dalsze posty!
    Pozdrawiam,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizowaniu wakacyjnych planów. Scenariopisarstwo- brzmi ciekawie. :)
    Ja też zamierzam wreszcie odpocząć, nadrobić książkowe, filmowe/serialowe zaległości, może nauczyć się czegoś nowego (zobaczę, co przyniesie los) oraz skupić się na blogowaniu.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś na te wakacje nie czekałam, całe 10 miesięcy było nudne. Wakacje też sie takie zapowiadają, bo żadnych planów nie mam ale miejmy nadzieje, że wydarzy się coś ciekawego :D
    Udanych wakacji!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety wakacje spędzam w pracy, ale mam nadzieje ze gdzies sie wybiore z chlopakiem! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również bardzo czekałam na wakacje, ten rok był naprawdę dla mnie ciężki.
    Udanych wakacji! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Teoretycznie wakacje mam od 23 ale praktycznie miałam od 28 czerwca. Również wakacje chciałabym wykorzystać na rozwijanie pasji. Jest idealny czas do tego.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszym blogowaniu kochana i wypocznij porządnie w te wakacje ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia kochana w dalszym blogowaniu, nie poddawaj się! Obserwuje:*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie życzę również udanych wakacji ;) ja spędzam wakacje jak co roku z książką <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego wypoczynku! Ja chciałabym w te wakacje trochę pozwiedzać i popływać w pięknym, błękitnym morzu. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanych wakacji, a przede wszystkim czasu na rozwijanie pasji ! :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Back to school - LOOKBOOK

Hejka moi kochani! A więc tak, dziś przychodzę do Was z kolejnym postem i tak, jest to znowu lookbook, których co prawda nie miałam w plani...

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia